Nieuw onderwerp beginnen

Een account registreren op het Fitcoin Ecosysteem

Via een aantal simpele stappen kan jij je registreren op het platform, en gelijk beginnen met het sparen van Fitcoins.

1. Download als je geen stappenteller hebt en Android gebruikt de ‘Google Fit’ applicatie uit de Google Play Store en stel deze activity tracker in.
  1. Download de Fitcoin app via deze link of scan onderstaande QR-code.
    Geen mobiel bij je en wel alvast registreren? Dat kan ook via de computer met deze link.
    image
  2. Registreer je door op de registratie knop te drukken. image
  3. Bevestig je registratie via de link die je ontvangt op het door jou opgegeven e-mailadres
  4. Bij gebruik van Google Fit of Apple Health
    1. Open de Fitcoin app opnieuw en log in met je zojuist geregistreerde account
    2. Vul de in de email ontvangen BEDRIJFSCODE in, kies bij meetmethode voor ‘ik gebruik mijn smartphone’, accepteer de machtigingen die nodig zijn om Apple Health of Google Fit uit te lezen en maak je profiel compleet.
  1. Bij gebruik van Garmin of Fitbit
    1. Log in op www.itsmylife.health met je zojuist geregistreerde account
    2. Vul de in de email ontvangen BEDRIJFSCODE in, kies bij meetmethode voor ‘ik heb een Garmin’ of ‘ik heb een Fitbit’, log in met jouw Garmin of Fitbit account, accepteer de machtigingen die nodig zijn om Garmin of Fitbit uit te lezen en maak je profiel compleet.
  1. GO: Tel stappen, verzamel Fitcoins, schaf gezonde producten aan en challenge andere bedrijven!

Het registreren op ons ecosysteem is zo gedaan en je kan dus binnen mum van tijd aan de wandel. 

Mocht je ondersteuning nodig hebben, dan kan je op dit forum nog even verder zoeken, een chatbericht sturen, een nieuw onderwerp aanmaken of support@itsmylife24.nl mailen.

Schrijf, mail of chat dus gerust voor ondersteuning of om je gigantische hoeveelheid stappen te laten zien

Vriendelijke groeten,

Team Fitcoin Support

Aanmelden of registreren om een reactie te posten