Nieuw onderwerp beginnen

Wisselen van stappenteller

Het kan zo zijn dat je de Garmin, Fitbit of Smartphone na een tijdje zat bent, dit betekent niet dat je niet meer mee kan doen met het ecosysteem.

Het wisselen van de ene naar de andere stappenteller is met een aantal simpele stappen te doen.

1. Zorg ervoor dat je achter de computer zit, dit is belangrijk bij het wisselen naar een Garmin.

2. Open op je computer www.itsmylife.health en log in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

3. Ga links bovenin naar instellingen toe, en kies voor ‘verwijder device’.

4. Bevestig je keuze wanneer dit gevraagd wordt, je huidige stappenteller is nu verwijderd.

5. Ga opnieuw naar instellingen en kies deze keer voor ‘Registreer device’.

6. Kies in het volgende scherm voor de gewenste stappenteller en accepteer de overeenkomsten wanneer deze gevraagd worden.

7. Tot slot log je in op het account van je stappenteller en accepteer je de laatst gevraagde toestemmingen. Als je voor het meten met smartphone kiest, accepteer je bij het opstarten van de IML Health app de toestemmingen die de app nodig heeft van Google Fit of Apple Health.

Je bent nu klaar om met je nieuw aangesloten stappenteller Fitcoins te gaan sparen!

Wat als je na het kiezen van je smartphone  geen bron van uw stappen kan selecteren?

De app wil niet meer updaten met Google Fit

Hi Andre,

Graag help ik je verder met jouw probleem via een support ticket, ik zal contact met je opnemen.

Het opnieuw verbinden zal jouw probleem oplossen, ik kom hier op terug in een privé bericht.

Vitale groet,

Killian

Aanmelden of registreren om een reactie te posten