Nieuw onderwerp beginnen

Welkom op het co-creatie subforum

Welkom op het co-creatie subforum, waarop partners, beheerders, leveranciers en gebruikers ontwikkel wensen aan kunnen geven. 

Het Fitcoin Ecosysteem is ontstaan naar de wens om deelnemers te dienen in hun gezonde behoeften en wordt daarom ook samen met de input van deelnemers door ontwikkeld.

Ideeën voor het Fitcoin Ecosysteem kunnen hier dus geplaatst worden, waarna ze opgenomen kunnen worden in het ontwikkelproces. 

De prioriteit van deze nieuwe of verbeterde onderdelen wordt bepaald door het Fitcoin team. 

Het kan dus zijn dat een idee dat vandaag geplaatst wordt de volgende week al in het ecosysteem zit, maar het kan ook net even wat langer duren.

Aanvullen op elkaar is oké, maar hou het wel opbouwend. 

Bij veel activiteit rondom een idee is het zeker mogelijk dat de prioriteit opgeschaald wordt, kortom: Neem je creativiteit maar mee!

Om het overzicht in dit subforum te behouden willen we je vragen ideeën op een overzichtelijke manier te plaatsen.

zorg dat ook hier weer de titel kort en duidelijk is, het gaat hier om de hoofdzaak van de verbetering.

Werk vervolgens vanuit het volgende format:

1. Als... ( vanuit welke rol verlang je de aanpassing: gebruiker, beheerder, intermediair of aanbieder)
  2. Wil ik....: (functionaliteit, wat wil je kunnen doen)
  3. Zodat ik...: (de reden waarom je dat wilt kunnen, waarom is het belangrijk)

Een voorbeeld:

"Als ik als beheerder van mijn community inlog wil ik in één oog opslag kunnen zien welke aankopen er sinds mijn vorige sessie gemaakt zijn. Op deze manier kan ik bepalen welke items ik eerst ga uitgeven en wat ik voor trainingen in moet plannen.

Deze functionaliteit maakt het vele malen makkelijker om mijn beheerdersrol te vervullen."

Omdat we weten dat je vol zit met goede ideeën wensen we je veel succes met het opstellen van deze berichten. We zijn benieuwd waar jullie tot in staat zijn!

Vriendelijke groeten,

Team Its My Life / Fitcoin Ecosystems

Aanmelden of registreren om een reactie te posten