Ecosysteem Sprint 19 maart tot 5 mei

We zijn weer aan de slag!

19 maart is de nieuwe sprint voor het Fitcoin Ecosysteem begonnen. Van 19 maart tot en met 5 mei zullen we volop bezig zijn met het verbouwen en verbeteren van het Fitcoin Ecosysteem.

De focus ligt tijdens deze bijna 7 weken durende sprint vooral op gebruikersgemak en zelfsturing. De ervaring van de eindgebruiker staat hierbij centraal, waarbij vooral het registreren van nieuwe gebruikers verbeterd zal worden. Hierdoor zal het Ecosysteem toegankelijker worden voor grotere groepen die zelfstandig toegang willen hebben tot het Ecosysteem.

Naast nieuwe gebruikers zullen ook bestaande gebruikers genoeg merken van deze aanpassingen. Instellingen zullen meer naar wens aan te passen zijn en kleine details zoals bepaalde meldingen en catalogus werkingen zullen ervoor zorgen dat het gebruikersgemak ook hier verbetert.

Tot slot ligt er veel aandacht bij de achterliggende structuur van het Ecosysteem. Om de uitbreiding van het Ecosysteem te kunnen faciliteren. Met plannen om binnenkort de bouw te starten van een globale catalogus en het aanbieders portaal dienen onderliggende processen eerst gestroomlijnd op elkaar aan te sluiten.

Eind april zullen we beginnen om de volgende sprintperiode vorm te gaan geven, vergeet niet ideeën en verbeteringen die echt in de volgende sprint meegenomen moeten worden te plaatsen in het co-creatie forum!

We zien je snel op het Ecosysteem!

Met vriendelijke groeten,

Team Fitcoin Ecosystems

1 persoon vindt dit leuk

Momenteel met mijn werk net begonnen, maar als er gebruiker advies gewenst is mogen jullie mij altijd vragen. Momenteel sport ik veel met mijn Fitbit en deze gelinkt aan jullie app. Sta open om te helpen met verbeteringen in jullie App.

Heel veel succes!

Hi Jeroen,

Wat leuk om te horen dat jij gelijk al zo enthousiast aan de gang gaat met onze app. Ik heb je ticket ontvangen en zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Natuurlijk ontvangen wij heel graag verbeteringen en feedback over de app van jou (en je collega's die hier interesse in hebben).

Via dit subforum: Co-creatie kan je alle feedback kwijt. Wij zullen met grote regelmaat dit groeiende forum afspeuren op dit soort posts en zullen wanneer mogelijk en nodig zo snel mogelijk handelen op feedback. 

Nogmaals bedankt voor de vriendelijke woorden en tot op het Ecosysteem!

Met vriendelijke groet,

Team Fitcoin-Ecosystems

Aanmelden of registreren om een reactie te posten