Nieuw onderwerp beginnen

Diversen

Beste mannen,

Ik heb een vraagje over de app fitcoin. Ik krijg steeds de melding op mijn telefoon: `we missen je` en dat er geen beweegdata binnen komen. Ik heb onlangs mijn device gewijzigd omdat ik een fitbit heb, maar hoe kan ik zien dat de fitbit is toegevoegd? Je kunt dit niet zijn bij instellingen. Voor mijn fitbit heb ik een aparte app moeten downloaden genaamd `veryfitpro`. Kan het zijn dat het daarom niet werkt?

1 opmerking

Hi Tim,

Allereerst excuus voor de late reactie, er stond nog geen notificatie op dit forum.

Wat betreft jouw data die niet door komt kunnen we dit checken door te kijken of er stappen geregistreerd worden in het overzicht. zie jij groene en/of oranje balken?

Om jouw Fitbit te koppelen ga je op de computer naar www.itsmylife.health.

Hier kan je vervolgens inloggen en de registratie van je Fitbit juist uitvoeren, op mobiel ondersteunen we dit helaas nog niet.

Voor het registreren van de Fitbit is vanaf onze kant geen 'veryfitpro' nodig, de standaard Fitbit app kan verbonden worden met onze app.

Ik hoor graag van je of dit voor jou opgelost is op door deze stappen te volgen!

mvg, Killian Schouten

Aanmelden of registreren om een reactie te posten