Nieuw onderwerp beginnen

Worden jouw stappen na een update niet meer bijgeschreven?

Worden jouw stappen na de update van onze app of een update van je smartphone niet meer gesynchroniseerd?

Geen zorgen, waarschijnlijk hoef je alleen even de verbinding opnieuw tot stand te brengen, dit is zo gedaan.


Ga in de It's My Life app naar je instellingen toe (rechts bovenin)

Kies voor stappenteller vervangen in het stappenteller menu: 

image


Stel vervolgen de stappen uit om je Apple Health of Google Fit weer te koppelen. Gebruik je een Garmin of Fitbit? Volg dan de stappen voor deze toestellen. 

Als de koppeling weer succesvol tot stand is gekomen krijg je in plaats van een vraagteken jouw stappenteller te zien in de bovenstaande afbeelding.

Je hoeft hierna niet nog een keer op 'Vervang stappenteller' te klikken maar kan gelijk links bovenin terug gaan naar het hoofdmenu.


We horen graag of je er zo uitkomt en stuur ons gerust een mail als dit niet het geval is. We zijn te bereiken op support@itsmylife24.nl.


Vriendelijke groeten,

Het It's My Life support team

1 opmerking

Bedankt, voor de support, hij doet het weer! Top!


Inloggen of registreren om een reactie te posten